Klachten

CNV Internationaal is van mening dat klachten eigenlijk een vorm van advies zijn die bijdragen aan de ontwikkeling van onze organisatie.

Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van ontevredenheid over de dienstverlening of benadering van CNV Internationaal. Een klacht kan ook betrekking hebben op een handeling of het achterwege blijven daarvan door het Bestuur of de Raad van Advie, het management, het personeel of de vrijwilligers.

Het doel van de klachtenprocedure is externe problemen effectief op te lossen. De procedure dient om de oorzaken van een klacht op te sporen in het kader van het systeem voor kwaliteitsverbetering en de nodige maatregelen te treffen.

Cookies op cnvinternationaal.nl

Deze website maakt gebruik van cookies. Wat betekent dit?

Wij gebruiken cookies om het gebruiksgemak voor onze bezoekers te verhogen en een gepersonaliseerd ervaring te bieden aan elke gebruiker. Door middel van cookies onthouden we uw voorkeuren en meten we gebruikersinteractie. Een cookie kan geen persoonlijke informatie bevatten, zoals een telefoonnummer of e-mailadres, zodoende kunnen cookies dus niet gebruikt worden voor ongevraagde telemarketing of e-mail nieuwsbrieven. Meer informatie over cookies vindt u in ons cookie beleid.

Ik ga akkoord