CNV Internationaal is van mening dat klachten gratis advies zijn om de organisatie te verbeteren. Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van ongenoegen door of namens een klager met betrekking tot de dienstverlening / werkwijze van CNV I in het algemeen. Een klacht kan ook betrekking hebben op de handelingen of nalatigheid van het Bestuur, de Raad van Toezicht, management, personeel of vrijwilligers.
Het doel van de klachtenprocedure is om :
  1. Externe klachten effectief af te handelen.

  2. De oorzaken van de klacht in relatie met het kwaliteitssysteem op te sporen, vast te leggen en daar waar nodig maatregelen te nemen. 
Klachtenformulier (download)

Cookies op cnvinternationaal.nl

Deze website maakt gebruik van cookies. Wat betekent dit?

Wij gebruiken cookies om het gebruiksgemak voor onze bezoekers te verhogen en een gepersonaliseerd ervaring te bieden aan elke gebruiker. Door middel van cookies onthouden we uw voorkeuren en meten we gebruikersinteractie. Een cookie kan geen persoonlijke informatie bevatten, zoals een telefoonnummer of e-mailadres, zodoende kunnen cookies dus niet gebruikt worden voor ongevraagde telemarketing of e-mail nieuwsbrieven. Meer informatie over cookies vindt u in ons cookie beleid.

Ik ga akkoord